« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Središnje obilježavanje Tjedna filantropije 2023. održalo se u Zadru, u petak, 29. rujna, brojim aktivnostima u okrugu Opće bolnice Zadar i okrugu IMPACT- Europskog centra međusektorske suradnje za održivi razvoj.
Ove godine obilježavanje Tjedna filantropije u znaku je promicanja solidarnosti, zaštite okoliša, zdravlja, ozelenjavanja javnih gradskih površina kao i aktivnog doprinosa djece i mladih uljepšavanju gradskih vizura u za vrijeme završnog događanja pod geslom "Činimo dobro otiskom srca". U obilježavanje se uključila i naša škola…
Video na poveznici: https://zaklada.civilnodrustvo.hr/news/video-obiljezavanja-tjedna-filantropije-2023-i-europskog-dana-zakladnistva-i-filantropije
U obilježavanje uključili su se učenici iz 3 škole Zadarske županije: Osnovna škola Stanovi, Osnovna škola Sveti Filip i Jakov i Klasična gimnazija Ivana Pavla II.
Iz naše škole sudjelovali su učenice 2.razreda (Tihana Domitrović, Zara Majica, Rita Petrina, Eli Brčić, Roza Radić, Ena Brzić, Sara Pelicarić, Rita Tomić) i učenice 6. razreda ( Paula Vrankulj, Gita Valerija, Nika Erstić, Jana Katalinić, Lena Kadija, Sonja Uranija, Paula Vodopija, Tamara Colić).
Proveli su tri aktivnosti u sklopu središnjeg obilježavanja:
1.Okupaj život bojama (oslikavanje zidnog murala bolnice na zgradi bolnice)
2. „Djeca za djecu s otiskom srca“, učenici naše škole sudjelovali su u radionicama koje su se održale u IMPACT centru. Na radionicama učenici su izradili igračke koje su darovali malim pacijentima- djeci koja su na liječenju u Općoj bolnici Zadar.
3.Za zeleno srce grada – sadnja stabala u okrugu Opće bolnice Zadar – ozelenjavanje okoliša.
Naši učenici, njihova učiteljica Dražena Strpić i pedagoginja Mariana Milinović rado su se uključili i vratili bogatiji za iskustvo filantropskog djelovanja usmjerenog njihovom vlastitom ali i napretku zajednice.